Subject: FW: Reguleerija koolitus 12.05.2025
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 13:41:53 +0300

Saatja: Maria Velt <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saatmisaeg: esmaspäev, 5. mai 2025 13:05
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Reguleerija koolitus 12.05.2025

Tere Jaan,

Võimalik, et oleks vajalik korraldada veel üks liiklusreguleerija
koolitus. See toimuks juba järgmisel esmaspäeval (12.05) ning sooviksin
selleks puhuks luba taodelda.

Praktilise õppe ajaks sooviks kasutada sama riigitee lõiku, kus oleme ka
varasemalt koolitust läbi viinud. Manusesse lisatud skeem ning
liiklusvälise loa taotlus.

Asukoht: Riigitee 11401 (Instituudi tee) km 5, Harku vald, Harjumaa. Selle
tarbeks olen kaasajastanud skeemi ning saadan ka liiklusvälise tegevusloa
taotluse Teile kooskõlastamiseks.

Aeg: Reguleerija koolituse praktiline osa on planeeritud 12.05.2025.
Praktika viime läbi tipptunni välisel ajal vahemikus kell 13:00 – 16:00.

*	AKÖL: 7051 autot ööpäevas
*	Statsionaarselt kehtestatud piirkiirus antud alas 50 km/h
*	Tähiskoonuste omavaheline kaugus 10m

Teeme ka TarkTee teavituse.

Liikluskorralduse eest vastutab Ramudden OÜ (Maria Velt)

Parimate soovidega,

Lugupidamisega / Best regards
Maria Velt | Turvalisuskoordinaator

Mobiil: +372 58 700 100
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  |
www.ramudden.ee <http://www.ramudden.ee>

Ramudden OÜ
Tallinn | Artelli 16/18 | 10 621 Tallinn
Tartu | Välja tn 3-1 | 61709 Soinaste
Jõhvi | Tartu mnt 30 | 41 538 Jõhvi
Pärnu | Savi 5/2 | 80 040 Pärnu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.